• univeapfcjpg
  • logo_unive

Winnaar Univé-actie ‘Meest klantvriendelijke verzekeraar’

REGIO Mevrouw F. Faber uit Eelde is winnaar van de actie waarbij Univé Verzekeringen uitnodigde tot het geven van verbetertips. Haar tip ‘Betere en overzichtelijkere polissen’ kreeg maar liefst 1.302 stemmen.

Univé werd in september voor de derde achtereenvolgende keer door consumenten uitgeroepen tot ‘Meest Klantvriendelijke Verzekeraar 2011′. Daar was de verzekeraar erg blij mee, maar wilde niet achterover gaan leunen. Om haar dienstverlening verder te verbeteren organiseerde Univé een actie die leidde tot maar liefst 3.500 tips. Daaruit werd vervolgens een top 10 op het Univé feedback forum gepresenteerd, waar bezoekers van unive.nl op konden stemmen. De inzenders van een top 10 tip en één van de mensen die gestemd hebben krijgen binnenkort hun prijs uitgereikt.

Directeur Ronald Planting van Univé Noord-Nederland: ‘In eerste instantie waren we al aangenaam verrast door het aantal tips dat binnenstroomde. Bezoekers van unive.nl, voornamelijk Univé verzekerden, bleken erg bereidwillig te zijn om met ons mee te denken. Dit bleek opnieuw toen gestemd kon worden op de top tien tips. Binnen korte tijd werden er vele stemmen uitgebracht.’

Bezoekers van unive.nl kunnen voortaan continu hun feedback geven via http://unive.uservoice.com. De status van de uitvoering van de tips is ook terug te vinden op het feedback forum. Vanaf 1 december kan daar nog steeds gestemd of gereageerd worden op de top tien tips, maar de stemmen tellen niet meer mee voor de inmiddels gesloten actie ‘Meest Klantvriendelijke Verzekeraar’.

Univé probeert naar aanleiding van de binnengekomen tips zoveel mogelijk verbeteringen door te voeren. Aan de winnende tip wordt al hard gewerkt. Een formulier dat in de zomer van 2012 voor alle verzekerden beschikbaar is toont in één oogopslag wat al wel en wat nog niet verzekerd is, en ook alle premie- en kortingsgegevens. En door geleidelijk aan meer mogelijkheden te bieden voor online service voor haar producten en diensten komt Univé tegemoet aan de tip om online declaratieformulieren in te kunnen vullen. Zo vermeldt Univé op de feedbackpagina bij alle tips hoe de tip kan worden opgepakt.

Artikel geplaatst door ggeersing op 21-12-11 10:49.

Reacties

reactie(s)

Actueel nieuws

Blijf overal op de hoogte Volg Westerkwartier via:
Advertentie
advertentie
Advertentie